Enaknya Bersetubuh Dengan Saudaraku

Cerita ini bermula saat nenek kami meninggal dunia. Saat itu semua orang berkumpul bersama begitu pula dengan seluruh sepupu yang lain. Wanita bisa kongsi satu ruangan, serta anak lelaki pula kongsi ruangan yang lain. 

Tetapi kedua ruangan itu memiliki satu kamar mandi, yang boleh dimasuki dari kedua - dua ruangan. pada hari kedua tinggal di kampung, lebih kurang jam 5 sore. Saat itu aku terasa hendak membuang air, tetapi aku tahan sehingga siap membilas.

Setelah itu aku terus masuk ke ruangan wanita serta mengarah ke kamar mandi. namun pintu kamar mandi berkunci. terdapat orang yang lagi mandi di dalam. 

Saya pun menunggu, namun setelah itu aku merasa tidak tertahan lagi. saya pun ketuk pintu kamar mandi. Setelah itu bunyu shower juga menyudahi aku terpaksa merapatkan kaki sembari kedua - dua tangan terletak di celah kangkang untuk mengelakkan daripada terkencing. 

Selepas itu bunyi kunci pintu dibuka. aku terus meluru masuk, namun pada masa itu sepupu aku, Zali, masih belum keluar ke ruangan lelaki. 

Saat sebelum pernah keluar, ia menoleh serta nampak aku lagi menahan daripada terkencing. entah mengapa, ia menyudahi, serta kemudiannya ia menutup semua pintu tersebut dan menguncinya. 

Aku menyuruhnya keluar namun ia cuma diam di sana. Ia baru saja selesai mandi serta cuma bertuala. peha aku terus menjadi mengepit kedua tangan aku.

“mau kencing ke mana ya?” kata Zali sembari tersengih. 

Aku betul - betul tidak sangka bahwa sepupuku Zali yang muda setahun dari aku mampu buat begitu. Tetapi pada masa itu aku tidak memiliki opsi lagi kerana bila aku terus tahan, aku rasa tentu hendak terlepas juga. 

Aku terus melucutkan seluar aku, serta kemudian panty aku. aku terus bercangkung di mangkuk tandas. tetapi oleh kerana Zali lagi memerhati, aku tidak mampu buat membebaskan dihadapannya. aku terus merapatkan peha aku. kucoba menahan sekuat bisa jadi, tetapi kesimpulannya titis demi titis terkeluar. 

Zali yang tadi memperhatikan ke arahku yang lagi bercangkung, kemudian membungkukkan tubuhnya sembari tersengih.

“ tolonglah Zali, keluar…” pintaku. tetapi Zali senantiasa tidak tersebar, malah memakai kedua - dua tangannya buat mengelus selakanganku. saat ini bahagian sulitku sudah terdedah. aku tidak bisa lagi menahan, serta terpancut keluar air kencingku sembari dicermati oleh Zali. aku betul- betul tidak yakin kondisi itu berlaku. Zali teris membelalakkan matanya memperhatikan aku membuang air sembari terkangkang luas. 

Aku bisa amati lewat tualanya yang batangnya mengencang. sehabis berakhir membuang air, aku terus membilas kemaluan aku. tetapi pada masa yang sama, Zali terus mengambil seluar serta panty aku yang aku sudah lucutkan tadi. aku cuba memohon, tetapi ia tidak memberikannya semula kepada aku.

“ tolonglaa Zali, apa awak nak nii…” aku merayu kepada Zali. 

Zali tersenyum.

“ Jika awak nak balik seluar awak ni, awak kena buka pakaian awak dahulu” kata Zali. 

Aku merayu berulang kali, tetapi Zali mengugut jika aku tidak buat apa yang ia nak, ia hendak keluar bersama seluar aku. aku yang terdesak, kesimpulannya bersetuju. mahu tidak mahu, aku tanggalkan t- shirt serta bra aku. kesimpulannya aku bertelanjang bundar tanpa seurat benang juga dihadapan Zali. 

Aku bisa merasakan yang Zali terus menjadi terangsang memandangku tanpa baju. batangnya terus menjadi mengencang. aku terus memohon baju aku semula, Zali mula berdalih. aku bisa merasakan yang Zali memiliki hasrat yang tidak baik. Zali mengugut ia hendak membuka pintu ke ruangan lelaki bila aku tidak mengikut cakapnya. aku terus menjadi tidak ketahui apa yang nak terbuat kerana bila pintu itu di buka, seluruh sepupuku yang terdapat di dalam ruangan tersebut hendak memandang aku bertelanjang.

Kesimpulannya aku bersetuju buat turut apa sahaja yang Zali mahu, dengan ketentuan Zali berjanji buat pulangkan baju aku serta merahsiakan masalah itu. Zali bersetuju serta terus mengambil peluang ke atas diri aku buat memuaskan nafsunya. 

Mula - mula ia menyuruh aku berdiri mengangkang, sembari ia mengusap serta menjolok. tangan kirinya pula memicit- micit serta meramas - ramas buah dada aku. 


Mulutnya liar menghirup serta menjilat puting buah dada aku. dalam kondisi tidak rela, tubuhku jadi terus menjadi panas. 

Setelah itu, Zali menyuruh aku kangkang dengan lebih besar, serta ia duduk di celah kangkang aku serta kepalanya dicelupkan ke celah kangkang. lidahnya dijulurkan serta dimain- mainkan di dalam bahagian kemaluan aku. pada masa itu, tubuh aku terus menjadi panas, serta aku mula merasa terangsang yang amat. 

Aku tidak sempat terasa semacam ini sebelumnya. sehabis agak lama, aku merasa semacam membebaskan satu bebanan besar serta merasakan satu kepuasan yang amat. warnanya bahagian kemaluanku sudah basah. 

Melihatkan itu, Zali terus bangun serta terus memusatkan batangnya yang telah begitu mengencang ke arah lubang kemaluan aku. aku coba menghindar, namun terasa agak lemah kala itu.

Zali tanpa berlengah - lengah memasukkan batangnya ke dalam. aku merasa semacam terkoyak di bahagian tersebut. Aku mengerang kesakitan, tetapi Zali membisikkan biar aku tidak membuat bising. Zali memasukkan batangnya lambat - laun. 

Aku pada masa itu tersandar pada bilik kamar mandi tersebut. sehabis agak lama, batang Zali kesimpulannya masuk hingga ke hujung. 


Kesakitan yang aku rasa terus menjadi menurun. kala ini, kami semacam menempel sesama sendiri. setelah itu Zali mula menghasilkan sedikit batangnya, serta mencoloknya masuk semula. masalah ini dicoba berulang - ulang serta terus menjadi laju. aku tidak sedar yang dengusan napas aku telah agak kokoh, tetapi Zali mengisyaratkan biar mengawal biar tidak didengar.

“ Syyyyyy….. nanti orang dengar…..”. aku mencapai klimaks yang kedua pada kala itu. selepas itu, aku terasa semacam batang Zali terus menjadi membengkak lagi di dalam lubang kemaluan aku. 

Zali keluarkan batangnya serta menyuruhku menghisapnya. aku bisa menganga yang Zali hendak memancutkan cairnya sebentar lagi. aku pada mulanya tidak mau memasukkan batangnya ke dalam mulut, kerana merasakan itu merupakan menjijikkan. tetapi lepas didesak oleh Zali, aku melutut serta mengangakan pula mulut, serta Zali memasukkan batangnya ke dalam mulut aku. 

Zali menyuruh aku hirup batangnya. aku mula hirup. batangnya yang agak besar itu membuatkan aku terpaksa menganga seluas - luasnya. aku menghirup terus menjadi kokoh, serta Zali semacam mengerang kenikmatan. 

Kesimpulannya terpancut cecair likat itu dari batang Zali ke dalam mulut aku. aku terisap air likat tersebut dekameter mau menarik keluar batang zali dari mulut, namun tidak bolehkan oleh Zali. terus menjadi banyak aku terhisap, serta selebihnya meleleh keluar dari mulut aku. setelah itu Zali menghasilkan batangnya serta terus memancutkan air likat tersebut ke atas buah dada aku. sehabis habis pancurannya, Zali menyuruhku duduk di atas sink.

ia mengangkangkan kaki aku serta memasukkan sekali lagi batangnya ke dalam lubang kemaluan aku. ia menyuruh aku melilitkan kaki pada pinggangnya serta ia mengangkut aku dengan tangannya di punggung aku. 

Zali lagi berdiri sambil aku duduk di atas batangnya dengan kaki terlilit di pinggangnya serta tangan memeluk lehernya. Zali mula mengejutkan aku ke atas serta ke dasar. aku terus menjadi dilanjutkan serta merasakan lubang kemaluan aku menghentak - hentak batangnya. aku dilanjutkan terus menjadi laju. 

Aku terasa sakit bercampur kenikmatan. selepas mendadak, aku didudukkan semula ke atas sink serta batangnya dikeluarkan semula. seterusnya aku di suruh pusing ke balik serta menghadap ke arah sink. aku membungkuk sambil tanganku diletakkan ke atas sink, serta kaki aku dikangkangkan. 

Zali memasukkan pula batangnya ke dalam lubang sulitku dari balik. Zali mula mengayunkan batangnya masuk serta keluar. ayunannya terus menjadi laju. pada masa ini, aku sudah lupa seluruh apa yang berlaku saat sebelum itu tadi, yang aku pikirkan yakni kenikmatan yang aku rasai. seketika, terdengar bunyi pintu diketuk. 

Zali cepat - cepat menghasilkan batangnya serta membilas batangnya itu. sayapun terus membilas bahagian kemaluan aku yang basah itu serta terus menyarungkan baju aku. sehabis aku siap berpakaian serta Zali bertuala, kami keluar serentak dari kamar mandi tersebut. Mujurlah sepupu aku yang mengetuk pintu itu tadi tidak perasan apa yang berlaku. masalah ini sudah setahun berlaku.

tetapi aku masih tidak bisa melupakannya. hingga saat ini, bila kembali ke kampung, aku malu buat bersua dengan sepupu aku Zali yang muda setahun dari aku. aku pula berharap sahabat lelaki aku tidak hendak ketahui masalah ini.